Modern Gallery
Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

mariemil2018

wpisy na blogu

Kominek gazowy

Blog:  mariemil2018
Data dodania: 2019-04-12
wyślij wiadomość

Hej :)

rurki w trakcie, góra już gotowa, dół będzie gotowy do poniedziałku :) 



A w międzyczasie zaczęliśmy rozglądać się za kominkiem gazowym.

Do tej pory myśleliśmy o LEO od kratek, wersja 70 albo 100 , ja obstawiam 70 tańsza a dodatkowo do końca kwietnia w promocji, Inwestor woli 100...

LEO 70:

LEO 100:


Ktoś z Was ma taki kominek u siebie, albo coś podobnego innej firmy godnego polecnia?



5Komentarze
Data dodania: 2019-04-12 11:50:08
my mamy kominek na gaz kominek przerobiony z modelu Vola 600 na pilota super sprawa :)
odpowiedz
Data dodania: 2019-04-12 13:38:54
Jakiej wysokości ma Pan ścianę kolankową? Tak jak w projekcie 53 cm? Pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2019-04-12 14:14:44
niestety tak, tego nie zmienialiśmy
odpowiedz
Odpowiedź do agnieszka84
fidulec  
Data dodania: 2019-04-14 09:17:58
Nie mam kominka, ale jeśli mogę zagłosować, to jestem za setką 😁
odpowiedz
hk-46  
Data dodania: 2019-04-17 13:09:00
brawo prawo :) za chwilkę wylewki a potem już z góki ;)
odpowiedz

IKEAA Planner: LAST TIME

Blog:  mariemil2018
Data dodania: 2019-04-09
wyślij wiadomość

Obiecuję, że to już koniec zabaw z Ikea Plannerem i koniec zastanawiania się nad kuchnią - na ten moment :)

kolejne wizualizacje będą już, mam nadzieje, od stolarza :)

Tak by to mniej więcej mogło wyglądać:

15Komentarze
Data dodania: 2019-04-09 09:34:57
Czy na pewno warto zamykać przestrzeń i przejście dla tych 150 cm blatu i dwóch szafek? Ja bym chyba bardziej zaszalał z wyspą, powiększył bym ją na głębokość (aby były też jakieś szafki od strony salonu), może wnęka na jeden hoker dla sąsiadki, która przyszła na kawę :) Słup natomiast "obudował" bym jakimiś designerskimi półkami, ale chyba tutaj wchodzi już projektant... Jedynie, że jest żelbetowy, wtedy można go zostawić samego sobie i tylko podświetlić. Jest tutaj pole do popisu, nie skupiajmy sié tylko żeby było funkcjonalnie :)
odpowiedz
Data dodania: 2019-04-09 10:08:00
tak mówi Inwestor, nie chce zamykać przestrzeni... ale goście w jadalni będą widzieć wszystko w kuchni - razem z zawartością spiżarki za każdym razem jak będę ją otwierać :D zastanawiam się czy taka błęboka wyspa nie byłaby po prostu... klocem :P na słup jest już pomysł i ogólnie jest nie do ruszenia :D półki odpadają, bo to żelbeton. no jest jest.. no z tego założenia wychodzę,m funkcjonalność swoją drogą, ale chciałabym żeby to też fajnie wyglądało :)
odpowiedz
Odpowiedź do zagrodowa_moderna
Data dodania: 2019-04-09 11:01:47
Płyta kuchenna na wyspie wymaga nawet jakiegoś "blatu" za sobą, szerokość 60 cm była by trochę niebezpieczna. Ktoś coś potrąci przechodząc i patelnia ląduje na podłodze i potrącającym... My robimy wyspę szerokości 90 cm (ale mamy na niej zlew), a od strony salonu dodatkową, płytką szafkę na książki kucharskie i wino :) Nawet z szafkami "grodzącymi" od strony jadalni goście będą wszystko widzieć, a gotujący będzie chodził z każdym daniem dookoła wyspy, aby dojść do stołu. Takie odchudzanie w pakiecie z kuchnią :)
odpowiedz
Odpowiedź do mariemil2018
Data dodania: 2019-04-09 11:19:36
źłe się wyraziłam, tak oczywiście wyspa nie będzie 60 cm - po prostu albo ikea nie ma tego w plannerze albo ja tego nie odkryłam :) prawdpodobnie u nas tez będzie 90, bo większa to juz będzie trochę za dużo, ale nie wykluczam :) no właśnie "te na około" na początku wykluczyło zabudowanie wyspy, bo chcieliśmy żeby kuchnia była "otwarta"... potem wyszła kwestia tego, ze nie miałam pomysłu na ten kawałek między oknem w kuchni a fixem w jadalni i zaczęło się kombinowanie :D
odpowiedz
Odpowiedź do zagrodowa_moderna
Data dodania: 2019-04-09 12:05:45
A gdyby zrobić wysoką zabudowę do samego fixa w jadalni??? Planuje Pani fornir, eleganckie rozwiązanie, myślę że dobrze mogło to by się prezentować. W tych szafkach można trzymać "tą lepszą" zastawę stołową, może być też mniejszej głębokości. Podważamy, dyskutujmy, w taki sposób rodzą się najlepsze dzieła :)
odpowiedz
Odpowiedź do mariemil2018
Data dodania: 2019-04-09 10:17:48
A moim zdaniem funkcjonalnosc najwazniejsza :) No i szafek w kuchni nigdy za wiele!
odpowiedz
Odpowiedź do zagrodowa_moderna
fidulec  
Data dodania: 2019-04-09 09:51:16
No i bądź tu mądry 😂😂😂 Ile ludzi, tyle pomysłów. Trzeba było kupić kawalerkę w bloku, to byś nie miała kłopotu z kuchnią 😂 Ps. Sama nie wiem, która wersja lepsza, obie są fajne.
odpowiedz
Data dodania: 2019-04-09 10:09:42
teraz mam kawalerkę w bloku i rzeczywiście kuchnię wiedziałam od początku jak zrobić i nie było problemu :D
odpowiedz
Odpowiedź do fidulec
Data dodania: 2019-04-09 10:21:18
Ta ostatnia wersja najlepsza ;) Powiększenie wyspy to dobry pomysł, ale czy będzie klocem - no to juz zalezy jaka masz przestrzeń po drugiej stronie i czy nie będzie w tej przestrzeni za "ciężko" wyglądać.. :)
odpowiedz
Data dodania: 2019-04-09 10:34:10
przestrzeni jest sporo, bo ogólnie około 90m2 bo kuchnia , jadalnia i salon to jedna ptwarta przestrzeć, ale oprawie "nad wyspą" będa schody na górę i jednak pod wejściu z wiatrołapu pierwsze co będzie widać - to będzie właśnie wyspa :)
odpowiedz
Odpowiedź do mojagrzeda
p_meg1  
Data dodania: 2019-04-09 13:32:09
Po pierwsze powiem, że każdy robi jak mu pasuje :) bo każdy uważa, że jego pomysł jest najlepszy (też tak mam ;] ). Tak serio - musicie sobie wszystko przeanalizować, bo kuchnia będzie już z Wami jakieś 20 lat. Ja obecnie mam kuchnię w "salonie". Na dodatek tak nieszczęśliwie, że wchodząc do mieszkania jest widok akurat na kuchnię. Ciągle mnie to denerwuje, bo gdy coś szykuję do jedzenia i akurat ktoś przyjdzie, to co tu ukrywać - widać cały bałagan. Dlatego chciałam w domu kuchnię zamkniętą. Ale obecnie jest tak "zamknięta", że nie będzie miała drzwi ani ze strony korytarza, ani od salonu. Też siedząc przy stole goście będą zaglądali do kuchni. Tylko ja mam taką możliwość, że jak mi będzie to przeszkadzało, to sobie drzwi wstawię i tyle. Może trzeba skasować wszystko w planerze i zaszaleć od nowa - różne warianty i dopiero wtedy zdecydować co się chce? Polecam też darmowy program SweetHome 3D. Ma dodatkowo taką opcję, że można zrobić sobie wirtualny spacer po domu i sprawdzić, czy taki układ odpowiada. POWODZENIA !!!
odpowiedz
Data dodania: 2019-04-09 15:01:25
Dla mnie bomba :-) Jasny, przejrzysty układ, dużo blatu roboczego, sporo miejsca do przechowywania. Czego chcieć więcej. Niestety muszę Cię zmartwić, jeśli od strony jadalni ma być blat na standardowej wysokości, to niczego nie przysłoni. Głowy osób siedzących przy stole i tak będą się znajdywały sporo nad nim ;-) jeśli zależy Ci na ograniczeniu widoku do kuchni, to musiałabyś postawić tam coś wyższego. Ja mam mini barek. Widzę się z gośćmi siedzącymi przy stoję, możemy swobodnie rozmawiać, a jednocześnie nie widzą co tam mam rozbebeszonego na blacie ;-)
odpowiedz
Data dodania: 2019-04-09 15:14:26
bardziej chodizło mi to, że nie będą widzieć moich nóg :D podłogi, jak będę coś wyciągać z szafek, ograniczony wgląd do spiżarki - jak będę ją otwierać. planuje w blacie "wmontować" donice na roślinki - i one będą pełnić swego rodzaju delikatną barierę widoczności tego co na blacie (inspiracje w poprzednim poście). a mogłabyś się pochwalić swoim barkiem?
odpowiedz
Odpowiedź do blue--bell
Data dodania: 2019-04-09 16:57:02
O, roślinki to jest bardzo dobry pomysł. Spokojnie spełnią rolę takiego mini barku ;-) u nas to podwyższenie jest 15cm wyższe niż blat, czyli niedużo, a doskonale spełnia funkcję. Podaj maila, to wyślę Ci kilka zdjęć, jak to u nas wygląda ;-)
odpowiedz
Odpowiedź do mariemil2018
Data dodania: 2019-04-09 18:25:33
Wydaje mi się, ze tak najlepiej :) a z talerzami nie trzeba latać do około tylko stawiasz na barku wszystkie, idziesz z drugiej strony i przestawiasz na stół, potem goście mogą tez wszystko odstawić na ten blat, nie wyłażąc do kuchni :) do tego najważniejsze ze z salonu nie będzie widać podłogi w kuchni, bo niestety tam zazwyczaj najgorszy bałagan :P No i szafki w kuchni tez po gotowaniu bywają nieźle brudne. Ewentualnie jak bardzo Wam zależy na przejściu to można strzelić sobie blat podnoszony, jak w barach, płytę na dole jak drzwi do saloonu ;) na zawiasach dwustronnych, a blat do góry. Z drugiej strony to nie są do pokonani kilometry, nawet jak trzeba iść dookoła. Serio będziecie zadowoleni z takiego układu. A zielony słup będzie super! :)
odpowiedz

A może..

Blog:  mariemil2018
Data dodania: 2019-04-08
wyślij wiadomość

Zgodnie z sugestiami koleżanki @naszpoliklet przygotowałam nową "wizualizację" :) 


***

+ trochę inspiracji :)

***

to jest fajna opcja, układ podobny jak u nas, bo zaraz jest okno.. z tym, że u nas jest wyspa i nie wiem czy nie gryzłyby się ze sobą, druga sprawa to jadalnia, która jest zaraz obok kuchni..

***

***

coś takiego chce u siebie, doniczki z roślinkami ładnie by przysłoniły kuchnię :)

***

enjoy :)


photo credit: homebook.pl


5Komentarze
fidulec  
Data dodania: 2019-04-08 13:13:53
Świetny pomysł. Podoba mi się twoja wizualizacja. I słup fajnie wkomponowany. Powiem w slangu branżowym: "do realizacji!" 😆
odpowiedz
Data dodania: 2019-04-08 14:13:35
Cieszę się, że dałam Wam do myślenia ;) kuchnia to niełatwa sprawa ;) Według mnie taki układ wyglada super i będzie praktyczny :) można jeszcze zrobić druga wersje, gdzie blat nie wychodzi za słup na jadalnie, tylko mieści się miedzy ściana a słupem :) A dla lansu od strony salonu witryna szklana z alkoholem ;)
odpowiedz
Data dodania: 2019-04-08 14:35:50
chciałabym "obudować"szafkami i blatem słup - ale w plannerze nie da rady czegoś takiego zrobić :) jak zrobimy wylewki zaproszę stolarza i zobacze co on mi zaproponuje. no ta witryna z alkoholem - brzmi super - tym bardziej, że chcieliśmy barek a nie mieliśmy na niego pomysłu! żeby z jednej strony nie rzucał się jakoś mega w oczy, a żeby ładnie się prezentował i z klasą :) dziękuję!
odpowiedz
Odpowiedź do naszpoliklet
ela88
Data dodania: 2019-04-08 19:31:46
Ja robiąc w planerze kuchnie od razu wkomponowałam jadalnię(wybrałam stół, krzesła nawet oświetlenie) i salon no i przedpokój i teraz mam taki wirtualny spacer w 3d. Spokojnie możesz dodać jadalnie z oknem i masz wtedy już całkiem fajny obraz na kuchnie. A w planerze włączłaś wersję 3d? lepiej wygląda projekt w 3d choć kolory do bani moje białe fronty są szare.
odpowiedz
Odpowiedź do mariemil2018
Data dodania: 2019-04-09 08:03:46
tak, opcja 3d włączona, zaraz podziałam i dodam jadalnie :D
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty

kuchnia cd.

Blog:  mariemil2018
Data dodania: 2019-04-03
wyślij wiadomość

w nawiązaniu do poprzedniego posta....

tak wygląda plan parteru.. i teraz pytanie, czy zabudowę zrobić tak jak niżej, czy tylko do czerowej linii - równo z końcem okna i słupem.

wszelkie uwagi mile widziane! :)



23Komentarze
leegros  
Data dodania: 2019-04-03 14:17:06
Jak w projekcie😀 zawsze możesz przeszklona podświetlana winklawą szafkę zamontować na kieliszki czy coś
odpowiedz
Data dodania: 2019-04-03 14:18:44
Też jestem za tym żeby zrobić jak w projekcie :)
odpowiedz
Data dodania: 2019-04-03 14:43:44
Ja bym zrobiła na równo ze słupkiem . A nie myślałaś żeby ta wyspa była tam gdzie czerwona linia?
odpowiedz
Data dodania: 2019-04-03 15:41:56
myślałam, ale wtedy cała kuchnia będzie "na wierchu", a tak wyspa trochę ją ukrywa
odpowiedz
Odpowiedź do mojeendo
Data dodania: 2019-04-03 14:52:35
a może najpierw spróbuj sobie rozplanować co chcesz w kuchni zmieścić, po co i gdzie będziesz sięgać rano do śniadania albo przy gotowaniu obiadu, wtedy będziesz wiedziała czy zmieścisz się z tym wszystkim co chcesz mieć do linii czerwonej czy raczej potrzebujesz jeszcze jakiejś szafki, słupka, oddzielającej ściany, albo przedłużenia blatu, inaczej spojrzysz na kuchnię, kiedy wyobrazisz sobie jak będziesz w niej gotowała :)
odpowiedz
Data dodania: 2019-04-03 15:41:03
tal naprawdę, kwestia miejsca nie ma dla mnie żadnego znaczenia, bo jestem antykuchenna - i kuchnia to będzie bardziej jako dekoracja :D haha poza tym mam spiżarkę.. głownie chodzi mi o estetykę.. żeby to fajnie wyglądało :D
odpowiedz
Odpowiedź do maly-domek
Data dodania: 2019-04-03 16:17:19
w takiej kuchni to jeszcze nie wiadomo co się zdarzy, może dom natchnie Cię do działań kuchenno-twórczych :) zwróciłam teraz uwagę, że czerwona linia kończy się równo z oknem, oczywiście to rzecz gustu ale ja osobiście nie lubię kiedy meble kuchenne kończą się równo z oknem, więc gdybym robiła dla siebie to pociągnęłabym nieco blat za czerwoną linię
odpowiedz
Odpowiedź do mariemil2018
szymy  
Data dodania: 2019-04-03 16:49:09
U mnie w projekcie drzwi do wc były w "kuchni" tak jak tutaj. Ja natomiast popracowałbym nad tym rozwiązaniem aby te drzwi z wc czy też łazienki przenieść gdzieś w inne miejsce bo jest to prawdę mówiąc żenujące aby z kibelka wychodzić prosto do kuchni :(
odpowiedz
Data dodania: 2019-04-04 08:18:17
Niestety nie ma innej opcji :) drzwi będą ukryte. Jakoś będzie trzeba przeżyć. Poza tym w rzeczywistości drzwi są za blatem wyspy wiec obok kuchni a nie w kuchni :)
odpowiedz
Odpowiedź do szymy
ewiczka  
Data dodania: 2019-04-03 17:58:06
Widze, ze w projekcie jest lodowka przy wc. Jesli bedzie w wysokiej zabudowie, zostaje niewiele blatu. Nawet jesli prace kuchenne nie sa ulubionymi, prosze pomyslec o sprzetach, ktorych uzyeamy na co dzien: krajalnica, ekspres do kawy, gdzie przygotowac kanapki itp. Tak, aby 1 osoba nie czekal az druga odejdzie, zeby zrobic miejsce. Wg mnie tak jak w projekcie jest bardziej ekonomicznie.
odpowiedz
Data dodania: 2019-04-04 08:18:56
To nie drzwi do łazienki tylko do spiżarki!!
odpowiedz
Odpowiedź do ewiczka
ewiczka  
Data dodania: 2019-04-06 00:13:59
O, przepraszam. Pewnie, ze do spizarki!
odpowiedz
Odpowiedź do mariemil2018
Data dodania: 2019-04-03 20:08:32
Nie myśl tak,że jesteś antykuchenna bo to sprawa na teraz a co będzie za rok, to nie wiesz. A kuchnie robisz raczej więcej niż na rok. Pojawia się dzieci, zmienisz towarzystwo i nagle się okaze ze będziesz zapalona kucharka. Moim zdaniem taki układ kuchni, będzie słaby. Nie będziesz się czuła komfortowo, a tak na widoku. Lodówkę bym wstawiła w kat, bo obecnie przerywa blat, którego i tak nie jest za dużo. Zlew pod oknem- pamiętaj, że wtedy nie otworzysz okna i zabierasz sobie najprzyjemniejsze miejsce do gotowania :) kiedy możesz popatrzeć przez okno w trakcie gotowania czy picia porannej kawki. A zmywać zakładam, że dużo nie będziesz, bo raczej pojawi się zmywarka, wiec tez bym go bardziej w kat upchała, a dalej blat w literę C. Połączone ona blaty, które masz narysowane. Od strony salonu możesz dać blat barowy (ciut wyżej) i krzesła albo blat na równo a pod blatem witrynę na kieliszki i alkohol :) będzie ładnie wyglądało. Do tego przy słupie możesz postawić jakiś kwiat, który „zakryje” Garnki na indukcji lub zamontować jakieś półki na książki, zioła, figurki czy co tam :) będziesz miała nowocześnie, ładnie, praktycznie i „intymnie”. Taki mój pomysł :)
odpowiedz
Data dodania: 2019-04-04 08:42:28
W tej chwili układ jest mniej więcej taki: Piekarnik mikrofala, lodówka, niska zabudowa: zmywarka, zlew, coś i coś ;) Co do okna, akurat ta część nad zlewem jest fixem :) Myślałam o zabudowaniu tego blatem i zrobieniu wyspy w kształt litery L ale wtedy straciłabym ten komfort przechodzeni bezpośrednio do jadalni- trzeba by wtedy za każdym razem chodzić na około :/ Co do słupa - na niego mam pomysł :) będzie zdecydowanie ozdoba - mam nadzieje!!
odpowiedz
Odpowiedź do naszpoliklet
Data dodania: 2019-04-07 08:38:09
Chodzenie na około to jakby pozorny problem. Pomyśl o tym tak, będziesz szykowała obiad dla rodziny. Mąż (czy ktoś z rodziny) podejdzie do blatu i bedZie odbierał talerze od ciebie, nie kręcąc się po kuchni, gdzie po gotowaniu mogą być brudne szafki, brudy na podłodze itp. To samo w druga stronę, można odstawić naczynia na blat, nie kręcąc się po kuchni. A wszelkie babcie, ciocie lubią „pomagać”. Tez w przypadku kiedy są dzieci jest to bezpieczniejsze, bo nie będą miały tak łatwego wybiegu z salonu do kuchni, czego zalet chyba nie muszę tłumaczyć ;)
odpowiedz
Odpowiedź do mariemil2018
Data dodania: 2019-04-08 08:02:29
powiem tak.... dałaś mi dobre argumenty, tak dobre,że rzeczywiście zaczęłam rozważać tą opcję.. w związku z tym, że szafek górnych nie będziemy mieć, to wcale dużo tego miejsca nie będzie, a nie wszystko można też pochować do spiżarki... Inwestor marzył wcześniej o tym, żeby kuchnia była trochę przesłonięte, a ewidentnie takie rozwiażanie - tak jak napisałaś, trochę by kuchnię zasłoniło... tym bardziej, że myślałam, żeby na wyspie zrobić coś ala wbudowane doniczki na kwiaty - które trochę przysłaniać będą blat. wrzucę zdjęcie w następnym poście z inspiracjami. kolejny plus, że miałabym wymarzoną karuzelę :D minus to większy koszt - bo przede wszystkim więcej blatu, ale kuchnię robi się na lata.. dziękuję Ci bardzo za podpowiedź, podziałałam dzisiaj w plannerze ikea i zobaczę jak to wyjdzie :) !
odpowiedz
Odpowiedź do naszpoliklet
Data dodania: 2019-04-09 21:08:43
A jak chcesz jeszcze bardziej designersko, to można pomyśleć o takim wiszącym blacie (kurczę, ciężko to wytłumaczyć), jak w barach, z wiszącymi kieliszkami, oczywiście mowa o tej części miedzy słupem a ściana :) https://images.app.goo.gl/sLjd4D1SPiPf5Qgp8 Coś tego typu, chociaż nie dokładnie tak. Ja bym na łańcuchach podwoesila drewniany blat w kolorze kuchennych mebli. Od dołu wieszaki na kieliszki i ledy ale delikatne, tylko dla nastroju, a na gorze kwiaty :) lub miejsce na bibeloty. Powodzenia w wyborze :) i czekam na realizacje :) cieszę się, że mogłam coś podpowiedzieć
odpowiedz
Odpowiedź do mariemil2018
fidulec  
Data dodania: 2019-04-03 22:11:37
Ja też jestem za tym, by robić jak w projekcie. Jak to różnica? Ze 30cm?
odpowiedz
Data dodania: 2019-04-04 08:43:42
Coś takiego. Wiec albo ta wąska pod oknem powiększyć i zrobić w sumie taka duża 80, albo 40+30 albo 40+40 Kwestia to czy robić tam niska zabudowę - pociągnąć dalej, czy jednak zrobić wysoka i np wsadzić tam całego
odpowiedz
Odpowiedź do fidulec
Data dodania: 2019-04-04 08:44:00
Tam cargo*
odpowiedz
fidulec  
Data dodania: 2019-04-04 09:04:36
Ja bym robiła niską. A rozmawiałaś już ze stolarzem? Oni czasem podpowiadają fajne rozwiązana.
odpowiedz
Odpowiedź do mariemil2018
Data dodania: 2019-04-05 12:13:21
po wylewkach zaproszę go do siebie, i zobaczę co mi zaproponuje :)
odpowiedz
Odpowiedź do fidulec
roads77  
Data dodania: 2019-04-05 12:23:28
Polecam zerknąć na stronę BLUM. Oni tam w inspiracjach mają mega fajne propozycje podziału funkcjonalnego kuchni. A kuchnie dwurzędową z wyspą to chyba wogóle rozpracowali najdokładniej :) Może to coś podpowie przy podejmowaniu decyzji. Mi sporo w głowie rozjaśniło. Pozdrawiam! :)
odpowiedz

Ikea Planner: Kuchnia

Blog:  mariemil2018
Data dodania: 2019-04-01
wyślij wiadomość

Trochę się pobawiłam w planerze Ikea :)


Zabudowa przy oknie, coś takiego:

Wyspa, dwie opcje: albo fornir fronty, blendy lewa prawa tył: czarne, ALBO z frezowanymi frontami coś takiego:

Mikrofala i piekarnik ,prawdopodobnie: 

Komplet od Whirlpool

chyba, że znajdę inny komplet w czerni, który bardziej mi się spodoba :)

Okap: Toflesz Baltic Island Czarny


19Komentarze
Data dodania: 2019-04-01 15:00:36
Bardzo fajny projekt, ostatnio ubóstwiam drewno i czerń w kuchni 😍😍
odpowiedz
wojciu  
Data dodania: 2019-04-01 15:45:58
Planer
Cześć fajnie A zdradź proszę tą tajemnicę jak skorzystać z tego planera Ikea bo my też raczej kupimy tam meble ????? Pozdro
odpowiedz
Data dodania: 2019-04-01 16:04:31
https://www.ikea.com/ms/pl_PL/rooms_ideas/splashplanners.html KUCHNIA I AGD -> ZAPLANUJ KUCHNIĘ METOD :) i dużo cierpliwości, przynajmniej na początku ;)
odpowiedz
Odpowiedź do wojciu
wojciu  
Data dodania: 2019-04-01 16:18:53
Dzięki, ale spróbuje na kompie bo na smartfonie ciężko;)
odpowiedz
Data dodania: 2019-04-01 18:41:37
Też jestem zainteresowana kupnem tego sprzętu WHIRLPOOLA.Ma Pani może jakieś opinie na jego temat?
odpowiedz
ela88
Data dodania: 2019-04-01 19:36:03
Jeżeli planujesz frezowane uchwyty ale czarne czyli w kontraście do frontów tak jak w twoich inspiracjach to zastanów się czy nie będzie chaosu jeżeli te frezy będą na innych poziomach.
odpowiedz
Data dodania: 2019-04-02 08:29:24
celna uwaga! dzięki. myślałam, nad czymś jeszcze... zabudowa bez frezowania, czyli po prostu fornir, a frezowaną zrobić tylko wyspę, tak jak jest w inspiracjach w poście niżej.. ale czy to nie będzie za bardzo się różnić?
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
widok  
Data dodania: 2019-04-01 19:39:31
A nie myślałaś żeby tam gdzie zlew dać dwie szafki 80 a nie 2 razy 60 i 40? Nie wiem co planujesz tam przechowywać ale szersze wydają się praktyczniejsze.
odpowiedz
fidulec  
Data dodania: 2019-04-01 20:10:38
Tak, szersze praktyczniejsze. Przemyślała bym tam może szuflady po 110cm szerokości. Wyspa czarna - marzenie
odpowiedz
Odpowiedź do widok
ela88
Data dodania: 2019-04-02 08:07:56
Siostra ma takie duże szuflady ja nie uważam je za praktyczne jak robiliśmy coś razem to ja musiałam ciągle przeganiac bo mi blokowala dostęp. Tam pod oknem trudno wcisnąć 110 bo masz zmywarkę 60 i szafka pod zalewem 60 zostaje 100. Ewentualnie jak ktoś napisał 2× 80 ale wtedy szafka pod zalewem ma 80 nie wiem czy jest taka duża potrzebna
odpowiedz
Odpowiedź do fidulec
Data dodania: 2019-04-02 08:30:48
po lewej od zlewu ma być zmywarka, też myślałam nad dwiema 80, ale nie wiem jak to się ma do zmywarki, dlatego zrobiłam 60 i 60 i 40 ;/
odpowiedz
Odpowiedź do widok
fidulec  
Data dodania: 2019-04-01 20:23:51
Wróciłam do poprzedniego wpisu, gdzie są zdjęcia z budowy i tak sobie myślę, że może zamiast słupka przy oknie, pociągnąć dolne szafki i blat?
odpowiedz
ela88
Data dodania: 2019-04-02 07:59:07
Szukałam własnie wczoraj takiej realizacji jak ty zaproponowałaś czyli z obu stron duzego okna wysoka zabudowa i nie znalazłam. Troche taka rama wychodzi. Masz spizarnie więc nie musisz wykorzystywać każdego centymetra
odpowiedz
Odpowiedź do fidulec
Data dodania: 2019-04-02 08:35:02
no tak i na początku miałam pomysl, żeby zabudowa była tylko do okna.. no ale nie wiem, czy to będzie dobrze wyglądało.. bo zostaje kawałek tej ścianki łączący kuchnię z jadalnią i cały czas zastanawiam się co tam zrobić ;/
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
ela88
Data dodania: 2019-04-02 17:42:39
Czyli od lewej licząc masz piekarnik 60,lodówkę60,zmywarkę60,zlew60 czyli piękne rowne dzielenie gdybys zrezygnowala z ostatniego slupka mozesz dodac jeszcze 2× 80 dla mnie idealna wielkość szuflad. Czyli 60 +60+60+60+80+80. Zostaje Ci 30cm musisz skoczyć na budowe i spojrzeć z każdej perspektywy. Na pewno to nie 30cm wneka między szafkami A ścianą więc nie będzie źle wyglądać A moim zdaniem może nawet lepiej niż ciąg blatów aż do okna tarasowego. Też miałam zamiar robić u stolarz na wymiar ale siostra mnie namawia na ikea co ciekawe siostra projektowała kuchnie w ekskluzywnym salonie mebli włoskich. Kuchnie bajecznie drogie. Taki plus że mam się kogo poradzić😁
odpowiedz
Odpowiedź do mariemil2018
ela88
Data dodania: 2019-04-02 17:50:39
To znowu ja w oczekiwaniu na swój projekt trochę się ponaprzykszam. Wracając do tej zabudowy pod oknem rzuciłam okiem na twój projekt i ja bym w żadnym razie nie ciągnęła do końca tych szafek aż pod samo okno. Zostawilabym trochę tej ściany.
odpowiedz
Odpowiedź do mariemil2018
Data dodania: 2019-04-03 10:56:38
ja też nie chce ciągnąć bo to już wtedy byłoby aż do jadalniu - bez sensu, ale właśnie myślałam o tym, czy nie zrobić do połowy.. że z jednej i z drugiej strony trochę tej wysokiej zabudowy, czy po prostu skończyć zabudowę przy oknie na oknie - więc automatycznie na równi ze słupem?
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
Data dodania: 2019-04-01 21:14:48
A które to fronty drewniane są? Mi brakuje frontów voxtorp w odcieniu właśnie takiego miodowego forniru, bo orzech jest fatalny. Do pozostałych trzeba jakieś gałki lub uchwyty bo w szufladach clickow nie użyjemy.
odpowiedz
Data dodania: 2019-04-02 08:33:37
dlaczego nie? ja teraz mam szuflady na click. front to: EKESTAD ta kuchnia to tylko przykład, raczej zdecydujemy się na kuchnię wykonaną przez stolarza - właśnie ze względu na fronty i blat - chciałabym kamienny z wpuszczonym zlewem.
odpowiedz
Odpowiedź do dariopol
mariemil2018 Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 262304
Komentarzy: 2097
Obserwują: 320
On-line: 9
Wpisów: 224 Galeria zdjęć: 775
Projekt NEO II G1 ENERGO
BUDYNEK- dom bliźniak , parterowy z poddaszem bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Warszawa
ETAP BUDOWY - VII - Wykończenia
ARCHIWUM WPISÓW
2020 listopad
2020 marzec
2020 luty
2020 styczeń
2019 listopad
2019 październik
2019 wrzesień
2019 sierpień
2019 lipiec
2019 czerwiec
2019 maj
2019 kwiecień
2019 marzec
2019 luty
2019 styczeń
2018 grudzień
2018 listopad
2018 październik
2018 wrzesień
2018 sierpień
2018 lipiec
2018 czerwiec
2018 maj
2018 kwiecień
2018 marzec
2018 luty
2017 listopad
2017 czerwiec

Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów: 67774
Liczba wpisów: 222973
Liczba komentarzy: 903258
Liczba zdjęć: 681861
Liczba osób online: 49
usuń reklamy
Top 100 blogów

sprawdź listę 100 najczęściej odwiedzanych blogów.

sprawdź teraz